Pages

Saturday

NIGHTMARE



harini nak story sket pasal nightmare and I know everyone must have their own story about this right ?


dulu time aku kat matriculation semuanya bahagia gile even gelak kau jgn cakap laa kan mcam org dah lupe diri bile dengan kawan kawan yg mmg gile. biase lah kan kalau jam 3 or 4 am tu still ade lagi yg besembang ade yg duduk kat tangge begayot tak reti besok nak ade class ade yg gelak gelak bercerita sesame sendiri sampai makgad memekik suroh diam. dulu kalau aku dengar je cerita hantu or cerita cerita yg diorg nih sume cerita especially macam makcik jual karipap kat tingkap or hantu sebelah yg ade kat toilet sume mesti aku bengang. bukan sebab takot tapi bengang sebab sakit hati kenape ade hantu macam tu kacau org. haha. gile belagak T_T


so one day in sem 1 macam biase aku tido lewat maybe around 3 am. dalam bilik ade 4 single bed and katil aku time tu  dekat belakang pintu. senang sket katil belakang pintu nih sebab nanti kalau org masok bukak pintu mesti diorg nampak katil lain dulu baru pndang katil belakang pintu so takde laa org nampak sgt katil aku besepah. haha. so jam 3 am tu roomate aku sume dah tido and aku baru je baring nak tido. baru je nak lelapkan mate. hadoi laa ni aku tak suke nih ! ade something macam sebaye budak sekolah macam pakai tudong ke depan sampai tak nampak muke dekat hujung katil sorg roomate aku. katil roomate aku betentangan dengan katil aku and aku gelabah gile adoi laa apebende yg aku nampak nih. tgn kaki and badan aku cepat cepat nak bangon and jgn haraplah dapat bangon kan kalau time time macam nih komfem tak boleh. even bace ayat kursi sekali pon takkan keluar nak jerit pon mmg takkan keluar suare. kalau setakat bediri dekat hujung katil roomate aku takpe lagi ini paling tak boleh aku terima slow slow pulak dtg kat aku ! aku mmg tak tawu nak buat ape dah sebab tudong dye kedepan sgt tak nmpak muke tapi kalau nampak muke mmg aku pengsan kot. then lepas penat berusaha nak bangon and bepeluh peluh akhirnye aku macam tesedar. bende tu pon dah takde aku pon dah boleh dudok. aku dudok and tengok jam hampir 3.30 am. seriously dah tak larat nak pk ape then aku teros tetido. besok pegi class macam biase boleh pulak aku telupe aku kena kacau ='=  then lepas habis kuliah baru aku teringat and cerita kat sume member aku.


serious macam yg putih tu. comel kan  T_T




okey tak habis kat situ je and aku sgt tekejut sebab bile sem 4. roomate and bilik aku dah lain sebab kena pindah bilik lain and BENDE yg same yg macam pakai tudong ke depan sampai tak nampak muke nih jugak yang kacau aku. serupa and situasi yg same dtg kacau aku lagi even hanye 2 kali aje jadi kat matric tu. tapi yang kali ni aku demam seminggu lepas je aku cerita kat roomate aku. I don't know what is that and seriosly sampai sekarang aku teringat bende ape lah yg kacau aku kenape eh ? rase macam nak tanye je. curious gile haha. 

12 comments:

  1. dear.
    dulu i selalo dapat nightmares. rupa2nye sebab kuat sangat minum coffee. macam i minum 4 glass a day.

    tapi sekarang xminum coffee dah nightmares pn ilang. hehe.

    ReplyDelete
  2. serious ? dah laa i suke gile minom kopi until now. so now macam kene tinggalkan jugak je :(

    ReplyDelete
  3. pjg ngat .malaih baca . buat paragraf .line spacing besaq sket .thanx

    ReplyDelete
  4. komfem ang kan zul. thanx pendek even komen ang meluatkan ati.

    ReplyDelete
  5. haha T__T tolonglah jgn kalau bukan human.

    ReplyDelete
  6. tak tawu awat minat aku and awat tak minat ang. haha

    ReplyDelete
  7. zarina, ni bukan nightmare. ni cerita betul. aku ingat cerita pasal mimpi hantu. haha

    ReplyDelete
  8. mai. tapi ini nightmare juge sebab bile aku tesedar tu macam baru lepas mimpi. tapi actually betol betol jadi. tapi macam mimpi. tapi betol betol. haha. sakit hati nak explain.

    ReplyDelete
  9. bangang. aku pun sakit hati baca. haha

    ReplyDelete
  10. kalau setakat mimpi tak adventure laa wehh. haha

    ReplyDelete

leave ur msg guys ;)