Pages

Wednesday



oh. malam tadi ayah aku ajak pegi majlis perpisahan kat tempat kerjanya. bile aku dengar je majlis perpisahan. dalam otak aku tebayang mesti ade makanan. laju je aku nak ikot. heh. seronok gile dudok rumah. makan setiap mase ! alangkah seronoknye kalau cuti aku lagi lame kat rumah  :'(


anyway tepat 8.30 pm family aku gerak pegi sane. ( tak sharp 8.30 pon. and ayah aku bengang sume siap lmbat gilee ) bile kitorg smpy je. datuk mane ntah tgh berucap. lantak kau lah kan. aku turon kete je dah ternampak ayam bbq. wahhh. so aku makan sdap sedap. kenyang kenyang. smpy habis then baru balik. heheh. 


sume benti makan bile nak snap gmbar je. lepas tu sume sambong balik.


                        mereka.


makanan tak boleh share share okeyy. *gile tamak

No comments:

Post a Comment

leave ur msg guys ;)