Pages

Thursday




fuhh !


finally settled gak paper COSTING yg selame nih buat aku cuak tahap
kelime. so skang barulah boleh beristirehat smbil berfoye foye. ( isap
rokok sambil silang kaki atas meja). perghh. style gile.

oh. 3 hari 4 malam yg lalu MAI MAMAI stay dibilik aku for lepak +
stady + download vampire diaries dye tu. sory mai. jgn jeles okey aku
tak jadi kosongkan bilik. so aku akan balik rumah dgn beg yg ringan.

haha.


so now aku juz get ready for 2 more papers. ketas ketas sume dah boleh
dah nak recycle nih. menyemak je ketas betimbun nih laa. huh. kdg
kdg kite perlu belagak weh bile dah exam dah habis. bajet cam tak
payah blaja lagi sem depan laa ? ='=



gile aku tak saba kot nak cuti sebulan. nak survey tempat LI. and tibe tibe
je aku rase macam nak change to be more gurly and buang sume bahase
bahase kesat. plizzz support me to be better. I'll gonna be change. wait
and see. I'll make you impressed ! 



p/s : aku dah bukak ruang comment. sile tinggalkan comment ! heh

2 comments:

  1. Bangang. Apesal tak jadi? Benci, benci! Takpelah. Aku nak dengki kan kau lagi. Aku dah ada kat rumah. wekk!

    ReplyDelete
  2. alaa. kalau balik umah. aku pon balik gak ! haha

    ReplyDelete

leave ur msg guys ;)