Pages

Thursday



mase utk balik umah !

khamis da tade classes !   * menari tango
tapi disebabkan tiket ari jumaat.
so ade 2 hari lagi.
and sume assignment WAJIB  disiapkan before balik.
antara yg perlu disettlekan :


1.   2 latihan LK
2.   4 journal
3.   video group MOT
4.   presentation OM
5.   visit KFC for their details
6.   annual report group account


tapi no 6 je yg aku da siap. haha.  * sambil mengesat air mata
da laa nak buat sume tu makan mase.
bawah mate aku pon dah hitam ni.
kepale hotak dah pk baju raye je nih.
aku dah nmpak 1 bilik kat ground floor tu.
dah psang lampu kelip kelip kat bilik dye weh,
ape sume nih weh ??
aku nak balik raye jugak!
  

okey okey aku start buat sume yg tak siap lagi tu.
fine. aku stayup lebih mase 2 hari before balik nih.
okey fine aku tak kemas baju dulu.
aku buat assignment dulu.  * tutop fb and start wat keje.
bye bye
:)





No comments:

Post a Comment

leave ur msg guys ;)