Pages

Tuesday

hOolaaa... :)


jumaat lepas. habis je class jam 5 pm. aku tros siap siap g larkin besertakan semangat yg bekobar kobar nak balik umah. (^_^) setelah 5 jam kejang didalam bas. akhirnye smpy jugak kat umahku.  wuu. nanges teharu. tapi tak sempat nak nanges nanges nih. teros tido dulu. haha. ape pon. dapat jugak aku balik umah before puase ni. wlupon tak sempat nak buke puase dgn family. sempat sahur dgn family pon dah kire hapy tak tekire dah. wuuu. sdey betol bile berade di perantauan ni..




okey. continue. bile smpy je rumah. aku tros tido. besoknye. ayah aku kejot ajak
g main bowling. ade hari keluarga sambot main bowling. tapi telupe plak nak snap pictha family lain. haha. family aku je aku pentingkan dulu. and here are some pictha..













habis je main bowling. adik aku yg UITM tu balik pulak. wrong time tol balik. dah habis main baru balik. tngok je la gmba kami ye.. malam pulak ayah belanje makan western sempena anak anak sume balik. teharu.. thnx ayah. nanti saye balik salu. haha..




SELAMAT BERPUASA DI BULAN RAMADHAN.


rabu pon dah nak tibe.. nak nanges lagi. besok dah nak balik UTM. wuu. tapi takpelah. stady punye pasal. terpakse laa. and tak taw nape puase kali ni sgt sgt excited. lame gilee tnggu puase kali ni. hope aku dpt berubah. berubah mnjadi yg lebih baik. perangai yg lebih baik. anak yg lebih baik. and sumenye hope menjadi lebih baik. and hope bulan ni kite sume akan mendapat kerberkatanNYA. AMIN...



No comments:

Post a Comment

leave ur msg guys ;)