Pages

Wednesday

conting day.. counting day..


tak boleh nak tipo diri lagi. mmg tak saba gile nak start balik blaja !! erk. wlupon ayat nih salu
diucapkan time awal sem. tapi ni siyes. betul mmg siyes. really siyes. hah. cemane lagi nak
jelaskan lagi nih. sgt siyes wei.


okey. kalau di ikotkan kalendar melayu nih. ade laa dalam 20 hari je lagi nak start sem baru.
kalau boleh malam nih jugak nak kemas beg. semangat giless siot. nmpak ngat penipo. haha.
aku ta habis enjoy g nih. kene enjoy g before balik UTM. kat sane kang tade mase dah nak enjoy2.


bile nak beli kete sindri ha? T_T soalan yg kalau jwab mmg nak nanges je. kalau menabung pon impian ta jadi kenyataan jugak. bile tanye kat soalan nih kat ayah. boleh dye gelak je. nampak ngat dye nmpak aku ta matang lagi. ayah kejam. bile aku ckap nak belajar kete dulu. ayah jwab. pegi je laa bawak. tp ayah malas nak ajar. ayah cabar ? fine ayah fine. tapi aku ta berani. T_T   waaa. ayah kejam lagi. next sem aku dok sorg. hapy ade sdey pon ade. yep. even aku yg apply bilik single. tp I'll hope dats the better way of what had happened before. ta payah laa nak cite. the past is past. yg penting aku da ta saba nak kemas bilik baru nanti mcam umah sindri. haha. 


p/s : tulis ni mase tgh bosan tngok world cup time group ta femes lwan group ta femes. muehehe

No comments:

Post a Comment

leave ur msg guys ;)