Pages

Tuesday



seda x seda dah masok bulan 2 rupenye.haha.tido mkan mandi.tido n tido g.tu je keje aku.tido je laa.anyway.tnggal lagi 2 bulan tok habis sem 2.yahoo..!.xsaba gile ah.byk gile dah perubahan yg aku nmpak dlam diri aku ni.drpda seorg yg xpndai uros mase.jadi pndai sket laa.hehe.drpd seorg yg mlas.jadi rajin sket.hehe.apepon sket2 lame2 jadi bukit.hehe..azam aku dah tanam.tnggal nak semai n boh baja je lagi.juz b urself.itu yg kwan baru aku knal ni slau ckap.hehe. slau ingat.tol gak dye ckap.aku ni pon.watpe la nk hipokrit nk jadi yg terbaik.tp hakikatnye x bahagia?aku xnak jadi cmtu.biar la ape org nak ckap dah.anyway,next neek cuti midsem.xsaba gile ah nak balik umah.dah sebulan kot aku xbalik umah.mama pon dah send mms tunjok pokok roselle dye yg dah besa.hehe.waa.tetibe lak jadi homesick.alaa.gedik je lbih.bile balik bukan nak dok umah pon.asyik kuar je.haha.harini yg pasti.byk gile keje yg aku tangguh dulu,dah kena buat.pdan muka aku.wat last minute g.buat je la.nk pk ape lagi.pagi2 lagi dah g lepak kat lib.senang sket aku stady.xdela nantok ngat kalo dok bilik yg nmpak katil je memanjang.tapi nape laa aku nih cuai ngat?baru aku seda.1 novel yg aku pinjam tetinggal kat klas.waaaaa.komfem xkan jumpe dah.mati aku mati..!

No comments:

Post a Comment

leave ur msg guys ;)