Pages

Wednesday


Harini hari baru.hari selase.pagi2 lagi aku dah ponteng klas OB..hahaha..as usual laa kan.mlas ouh nak g klas ni.kalo aku g pon komfem aku buat2 dgr je.bek aku tido je atas katil.dah la aku x cukop tido.haha.pdahal telebih tdo dah kot aku nih.bile la aku nak berubah ni.zarina ouh zarina..aku tngok rumet aku pon rilek je tido.bertambah mlas laa lagi aku nak bangon.tido punye tido tngok2 dah kol 9.30.kalot aku bngon tros g mandi.coz aku ingat next class kol 10.aku tngok bilik air tade laa plak org len kan.pelik gak.asal rumet aku tanak bangon gak?ahh.lantak laa.mandi je laa.dah abes mandi pon rumet aku xnak bngon.wahh.best gile dye tido eh.xkan dye nak ponteng lagi kot.hahaha. mmg pelik nih.aku check balik jadual.arghh..next class kol 11 daa.aku kalot je lebey.hah.pdan muke aku lagi.sape soh xtngok jadual dulu.n sape soh suke ngat ponteng klas..

Bile time tnggu nak g klas IT.aku ngan su rancang laa nak gurau2 ngan nana.namenye pon gurau2 kan.mesti laa nak gurau yg berani mati je.so gurau laa bgtaw yg laptop dye ilang.coz su yg tgh pegang laptop dye.aku plak g tmbah2 gurau tu jadi lagi berapi.ckap laptop dye tetinggal kat bustop.hah.maunye dye xrisau.dipendekkan cite.dye merajok+kecewa bile kwan2 wat cmtu..waaa.padan muke aku skali lagi.pompuan kalo merajok tahu2 je laa.aku said sory xdilayan.aku tarik tgn dye pon xdilayan.aku da la xpndai pujok.akhirnye aku ngalah.biar je laaa.sdey gile.kwan kitowg lyan cmtu..lbey2 lagi 1 geng..biarlah mase berlalu dan menentukannye.ehehehe..ayat xbleh blah..last2 ok jugak..=) hapy gile ah.ok pon balik.takot tol aku nak gurau2 lbey2 pasnih.hehe.aku da fobia kalo gado ngan membe2 sindri nih.kalo seblom ni aku asyik gado je ngan membe sindri then aku wat xtaw je.mybe aku rase cam xpenting ngat kot kwan slame nih.tapi skang aku xnak wat cmtu dah.aku akan buang ego aku jaoh2.n KAWAN is the most important in my life..so kesimpulannye.aku taw aku x perfect.so aku akan berubah sket2 perangai aku...now.1 thing dat i realize is..i love my friends damn mUch..!! hahaha..bile pk2 balik.aku nih kalo ckap.tade maknenye nak siyes2.kdang2 aku xseda bukan sume bleh bwak main2.tngok org laa gak kot kan.bile laa aku ni nak jadi matang.matang?tapi kan.org kate kan.kite akan jadi matang bile terkadinye sesuatu yg bleh wat kite kecewe.kalo x kecewe.kite x seda2 gak.haha.maybe.10 taon g kot baru aku matang.ngeee..

No comments:

Post a Comment

leave ur msg guys ;)